نرم افزار Perfectly Clear Complete 3.11.2.1905

نرم افزار روتوش و بهبود کیفیت عکس

ورژن جدید  + کرک سالم

Perfectly Clear Complete

Perfectly Clear Complete عنوان نرم افزاری کاربردی برای روتوش و ویرایش عکس میباشد که شما میتوانید با استفاده از آن عکس های خود را با استفاده از ابزار های متنوع نرم افزار و هوش مصنوعی قدرتمند آن به خوبی روتوش و افکت گذاری کنید  و برعکس دیگر نرم افزار ها که عکس را بعد از روتوش غیر طبیعی جلوه میدهند ، ماهیت طبیعی عکس خود را حفظ کنید.

این نرم افزار برای زیبای هرچه بیشتر ساخته شده و مخصوص کسانی است که بهترین تصاویر را از خودشان میخواهند. دیگر برنامه های روتوش عکس زمانبر بوده و وقت زیادی از شما میگیرند ، پس اگر میخواهید در سریعترین زمان ممکن بهترین عکس ها را داشته باشید ، این برنامه انتخاب مناسبی میباشد. Perfectly Clear در زمینه تصحیح هوشمند تصویر تسلط دارد و در هنگام ضبط و گرفتن تصویر ،با تغییر آن ، بهترین فرم عکس را به شما تحویل میدهد. با یک هیستوگرام پویا که نوردهی و برش رنگ را ردیابی می کند ، رنگ و نوردهی خود را حفظ کنید. با Perfectly Clear Complete سریعتر نتیجه خواهید گرفت ، بنابراین می توانید زمان بیشتری را پشت دوربین و زمان کمتری را مقابل کامپیوتر بگذرانید ، زیرا روتوش آن برخلاف برنامه های دیگر مانند فتوشاپ که به صورت دستی بودند ، به صورت اتوماتیک هست و برنامه به صورت خودکار و در کمترین زمان ریز به ریز تصویر را آنالیز کرده و با هوش مصنوعی خود شروع به زیبا سازی آن میکند.

از دیگر ویژگی های نرم افزار  :

  • تنظیمات بسیار ساده برای زیبایی عکس
  • پیدا کردن اشکالات دوربین به طور خودکار و رفع آن
  • پشتیبانی از چندین زبان مختلف
  • بازسازی رنگ
  • ایجاد تصاویری طبیعی بعد از روتوش

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
باکس دانلود