Brass Brigade یک بازی اکشن سوم شخص و اول شخص با مضمون جنگ جهانی دوم است که تصویری کارتونی و در عین حال طعم واقعی از جنگ جهانی دوم را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد نبردهای نمادین را مطابق میل خود سفارشی کنید! در جبهه های متعدد با تعداد زیادی از ربات های متحد و دشمن که رایانه شما از عهده آن بر می آید مبارزه کنید! بازی Brass Brigade گیم پلی شوترهای کلاسیک WWII همچون Battlefield 1942 یا Battlefield Heroes با قابلیت شخصی سازی بالای مسابقات ربات ها را ترکیب میکند. کلاه خود خودتان را بردارید، تفنگ تان را آماده کنید و برای ثبت نام در جنگ آماده شوید. بازی Brass Brigade ادای احترامی به بازی های اکشن کلاسیک جنگ جهانی دوم سال های گذشته است.

بازی Brass Brigade با الهام از ژانرهای اصلی اوایل تا اواسط دهه 2000 به شما امکان می دهد در بزرگترین درگیری مسلحانه جهان به کشور مورد نظر خود بپیوندید. Brass Brigade تجربه گیم پلی با قابلیت شخصی سازی بالا و مقیاس پذیر را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد از این تصاویر کارتونی زیبا از نبردهای تاریخی همان طور که می خواهید لذت ببرید!

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل