Ancient Spirits  بسته الحاقی جدید بازی Children of Morta است که چندین چیز را معرفی می کند: یک شخصیت جنگنده قابل بازی جدید با دو فرم منحصر به فرد به نام Yajouj’Majouj (فقط در حالت Family Trials موجود است). پوسته های جدید برای هر شخصیت و یک بسته درون بازی حاوی آثار، جذابیت ها و بخشش های جدید.

Yajouj  و Majouj یک افسانه قدیمی در میان مردم جنوب حکایت از عشق ممنوع بین یک انسان و یک اجنه دارد. یاجوج انسان عاشق مجوج اجنه شد. در افسانه، مجوج به زور از خانه یاجوج برده می‌شود و به ورطه‌ای بی‌پایان پرتاب می‌شود که در نهایت از بین می‌رود.

یاجوج بدون اینکه بداند به دنبال یافتن دلبر خود میرود اما در ورطه بی انتها گم شده و در این تعقیب جان خود را از دست داد. این پایان این افسانه نیست، در نهایت، روح آنها باید در مرگ دوباره متحد شود. اتحادی برای گذر از ورطه. قرار است روح دو عاشق راهی برای خروج از آنجا پیدا کنند. نگاهی به فهرست کامل محتوای بازی Children of Morta: Ancient Spirits بیندازید!

شخصیت جدید قابل بازی Yajouj’Majouj آماده است تا مهارت های شما را آزمایش کند. Yajouj’Majouj بر خلاف Bergson ها دو شکل دارد و می‌تواند به میل شما از یکی به دیگری تبدیل شود تا یک سبک مبارزه منحصر به فرد ایجاد کند. ترکیب حملات از هر دو شکل شما را قادر می‌سازد تا حملات واقعاً مرگباری را انجام دهید! سیستم اسکین: یک بخش کاملاً جدید را به منوی انتخاب کاراکتر اضافه می کند تا ماسک های ویژه ای را برای قهرمانان انتخاب کنید. پنج Divine Graces جدید، پنج Charms جدید و پنج Divine Relics جدید.

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود