ویندوز، یکی از سیستم عامل های قدرتمند، همیشه دارای ویژگی های ناشناخته هایی بوده است و به دلیل همین ناشناخته بودن، مدیریت این سیستم عامل گاهی برای افراد عادی مشکل ساز بوده است و این خود برای کاربران رنج آور است. به همین دلیل شرکت های مختلف دست به کار شدند و نرم افزار های محافظتی و مدیریتی برای ویندوز را وارد بازار نمودند. نرم افزار هایی که اعمال مختلف ویندوز را با تغییر دستورات خاصی در ویندوز زیر نظر می گیرند و کار کردن با ویندوز را برای همگان ساده می نموند. در این میان سایت بیندانلود دات کام نیز به فکر معرفی ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند برای مدیریت ویندوز نمود، نام این نرم افزار WinPatrol می باشد.
WinPatrol یک ابزار چند منظوره و مفید در امر شناساندن ویژگی های مخفی و پیچیده ی ویندوز و سهولت کار کردن با این ویژگی های مخفی،ساخته و پرداخته شده است. ویژگی ها و یا به قولی ابزار هایی که شاید شما در کمتر جایی از ویندوز دیده باشید و به آن دسترسی داشته باشد. به طور خلاصه WinPatrol مجموعه ای از ابزار های ناشناخته و یا مخفی ویندوز جهت بهینه کردن سیستم عامل برای سرعت بخشیدن به اجرای برنامه ها و حتی سرعت بخشیدن به بالا آمدن ویندوز، و کنترل و دست بردن به قسمت های جانبی ویندوز اعم از Startup ، Internet Explorer و … می باشد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

– قابلیت کنترل بر کوکی ها و نظارت بر عمل کرد آنها (حذف و کنترل اطلاعات ذخیره شده از وب سایت ها)
– نظارت بر برنامه هایی که در ابتدای ویندوز بصورت اتوماتیک اجرا می شوند (از این قسمت برای جلو گیری از هر برنامه ی مخرب می توانید استفاده کنید )
– قرار دادن برنامه ها در استارت آپ ویندوز – startup (حذف و اضافه کردن)
– بستن برنامه های در حال اجرا به صورت یکجا بدون درنگ . ( از این ابزار می توانید برای نرم افزار هایی که هنگ کرده اند استفاده کنید )
– توانایی کنترل اجزاری مرورگر اینترنتی و toolbar های آن
– مدیریت و کنترل ActiveX ها
– مدیریت سرویس های خاص نرم افزار های نصب شده در ویندوز
– شناسایی نرم افزار های مخفی در حال اجرا
– امکان مشخص کردن یه زمان خاص جهت اجرای برنامه دلخواه
– کم حجم و قابل اجرا در هر نوع ویندوز

حجم : 2.9 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود