Stratup نام بخشی از ویندوز است که تعیین می کند چه برنامه هایی می بایست درهنگام بوت به طور خودکار اجرا شده تا کارهایی که برایشان تعریف شده است انجام دهند . همانطور که می دانید بسیاری از نرم افزار ها پس از نصب ، جایی برای خود در استارت آپ تهیه کرده و اجرای خودکارشان به به شما تحمیل می کنند که این امر برای هیچ کاربری خوشایند نیست . البته در گاهی از موارد اجرای اتوماتیک برخی از برنامه نه تنها باعث رنجش شما نخواهند شد بلکه نیازهای اساسی ویندوز شما را برطرف می سازد . به طور مثال بازشدن درایور های کارت صدا ، کارت گرافیک و آنتی ویروس ها از جمله برنامه هایی می باشند که اجرای آنها در هنگام بوت ویندوز امری است ضروری . از این رو در اختیار داشتن یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت و بهینه سازی استارت آپ به منظور افزایش سرعت ویندوز از جمله ی واجبات است .

Startup-Faster!

Startup Faster نام یکی از نرم افزارهای موجود در این زمینه است که با توجه به حجم بسیار پایین خود توانایی مدیریت کامل استارت آپ را در اختیارتان قرار می دهد . این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی خاص خود که نام SmartBoot را بر روی آن نهاده است می تواند پروسه مدیریت برنامه هایی که به طور خودکار در آغاز ویندوز اجرا می شوند را در اختیار شما قرار دهد . بدین ترتیب با بهبودی استارت آپ خود فاصله چندانی نخواهید داشت . کافیست تا لیست Startup را که توسط این نرم افزار تهیه می شود مشاهده کرده و آنهایی را که می دانید نیازی به اجرا در شروع ویندوز نیست غیرفعال یا حذف نمایید .

 

استفاده از این برنامه به دو دلیل عمده می بایست حتما انجام پذیرد : 1- در صورت نصب برنامه ها و بازی های گوناگون ، به گزینه های موجود در لیست استارت آپ روز به روز افزوده می شود و از آنجایی که هر یک زمانی را برای بارگذاری کامل می طلبد ، می بایست وقت نسبتا زیادی را پس از هر بار بالا آمدن ویندوز صرف هیچ کنید تا به سادگی زمان ارزشمند را از دست بدهید . 2 – شاید تا به حال شنیده باشید که انجام اعمال رایت و بازخوانی داده ها بر روی هارددیسک در وسعت زیاد و در مدت زمانی کوتاه می تواند خطراتی جدی را برای دیسک سخت شما در بر داشته باشد . اگر می خواهید آنچه را که فقط شنیده اید را با چشمانتان نیز ببینید ، کافیست تا به همین منوال ادامه داده و خود را برای خرید یک هارددیسک جدید آماده سازدید .

 

حجم : 3.49 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود