H&M StudioLine Web 3.70.20.0

این روز ها تعداد سایت های اینترنتی با رشد چشمگیری در حال افزایش بوده و روزانه هزاران پایگاه جدید راه اندازی می شود که هر یک هدفی خواص را دنبال می کنند . عده ای می خواهد روز نوشت های خود را در اختیار دیگران قرار دهند ،‌ برخی قصد خدمت رسانی به کاربران را دارند و عده ای دیگر فکر کسب درآمد از اینترنت را در سر می پرورانند . با وجود اینکه اسکرپیت ها و CMS های متفاوتی ساخته شده اند که می توانند نیازهای کاربران را برطرف سازند اما برخی به دنبال نوآوری و طراحی وب سایت هایی هستند که نمونه های آنها در هیچ جایی یافت نمی شود .

StudioLine Web integrates نرم افزاری است کامل که از مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند طراحی وب و انتشار صفحات تشکیل شده است که در ساخت آن بر حفظ کاربری آسان تاکید جدی شده است . ویرایشگر طرح بندی و صفحات ، آرشیو کننده تصاویر و ویرایش آنها ، گرافیک و افکت های متون ، گالری تصاویر ، انتقال فایل و مدیریت وب سایت از جمله ی عناوینی هستند که با استفاده از این نرم افزار توانایی انجام آنها را خواهید داشت . با StudioLine Web طراحی وب را در کم ترین زمان ممکن را درک خواهید کرد . با استفاده از این نرم افزار نیازی به دانستن زبان برنامه نویسی تحت وب نخواهید داشت چرا که طراحان آن قصد ساخت برنامه ای را داشته اند که افرادی با دانش نه چندان زیاد نیز بتواند صفحات مورد نظر خود را بسازند و به این مهم نیز به خوبی دست پیدا کرده اند . از این رو اگر دنبال ساخت یک وب سایت اینترنتی استاتیک هستید استفاده از این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

 

hajmحجم : 101.19 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش فعال سازی H&M StudioLine Web 3.70.20.0


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


4 نظر ارسال شده
  1. kamykh گفت:

    ghesmate downloado kheyli sakht kardin

    • وحید گفت:

      اگه مشکلی توی دانلود کردن دارید میتونید از بخش آموزش دانلود که لینک اون توی نوار بالایی سایت هست مطالعه کنید

  2. Hadi گفت:

    salam
    age mishe adobe dreamweaver ro ham baraye download bezarid

  3. محمود گفت:

    خوب بود