Xilisoft Photo to Flash

اگر شما نیز عکس هایی که با دوربین دیجیتال خود گرفته اید را بر روی کامپیوتر ذخیره می کنید حتما تا به حال این فکر به ذهنتان رسیده است که یک آلبوم بسیار زیبا از آنها ساخته تا هنگامی که قصد دیدن آنها و یا نمایش به سایرین را داشته باشید ، این کار در محیطی جذاب و خیره کننده انجام پذیرد . یکی از بهترین راهها استفاده از تکنولوژی فلش می باشد چرا که با دارا بودن قابلیت های فراوان این فرمت ، امکان مانور بسیاری برای نحوه نمایش و افکت گذاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت ؛ اما معمولا چیزی که افراد را از این آرزو دور می سازد عدم آشنایی با فناوری فلش می باشد .

 

امروز قصد معرفی نرم افزاری را به شما داریم که به وسیله ی آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر آلبوم های دیجیتالی منحصر به فرد و جذاب بسازید . این برنامه که Xilisoft Photo to Flash محصولی است جدید از کمپانی قدرتمند Xilisoft که ید طولایی در ساخت نرم افزارهای مولتی مدیا و تبدیل کننده دارد . با وجود این برنامه دیگر آرزوی ساخت آلبوم های فلش همانند گذشته در دور دست ها به نظر نرسیده و این امکان را به شما می دهد که تنها با چند کلیک ماوس ، انتخاب تصاویر مورد نظر و همچنین گزیدن افکت و قالب های مورد علاقه ، خروجی فلش از آلبوم عکس خود را تنها در چند ثانیه ذخیره کنید . فرمت هایی که می توانید در ساخت اسلاید شو خود از آنها استفاده کنید عبارت اند از jpg ، jpeg ، png ، gif ، bmp ، tiff ، xbm و xpm که علاوه بر خروجی SWF در قالب های XML و HTML نیز می توان ذخیره نمود . امکان سفارشی سازی موزیک بکگراند ، سکانس های نمایش هر تصویر و تمپلیت های فلش بسیاری که در Xilisoft Photo to Flash گنجانده شده است می تواند شما را به آنچه در سر می پرورانید ، نزدیک تر کند .

 

 

hajm حجم : 29.19 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Xilisoft Photo to Flash 1.0.0.0105


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


3 نظر ارسال شده
  1. عليرضا گفت:

    قربونت سر کاری نشه

  2. از زحمات شما بسیار سپاسگزارم
    موفق باشید

  3. علی گفت:

    نرمافزار ضعیفی بود و کیفیت عکسهارو بشدت پایین میاوورد و در ضمن فقط با فرمت swf قابل اجرا بود