n-Track Studio یک نرم افزار حرفه ای می باشد که با نصب بر روی ویندوز شما یک استودیوی حرفه ای را برایتان مهیا می سازد . تمام چیزی که شما به آن احتیاج دارید یک کارت صدا و مقداری فضای خالی بر روی هارددیسک به منظور ذخیره ی اطلاعات صوتی شماست . n-Track Studio با پشتیبان از تمامی شبیه ساز های ضبط نظیر کارت صداهای 16 و 24 بیتی گستره کاری خود را وسعن داده و به کاربران مختلف امکان استفاده از این نرم افزار را می دهد .

n-Track Studio

با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از القای هر افکت نتیجه کار را بشنوید و برای دست یافتن به نتیجه مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهید .
n-Track Studio با پشتیبانی از فایلهای دارای فرمت wave ، کانال های یک ( منو ) و دو ( استریو ) بانده امکان ویرایش آها را در اختیارتان قرار می دهد . همچنین این نرم افزار می تواند فایلهای دارای پسوند MIDI را ایمپورت و اکسپورت نماید و تغییرات لازم را بر روی آنها انجام دهد .
پس از اینکه تمامی تنظیمات مد نظرتان را انجام دادید می توانید موسیقی ساخته شده ی خود را روی دیسک های خام رایت کرده و یا با فرمت محبوب MP3 ذخیره نمایید .

حجم : 16.21 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود