Xilisoft DVD Ripper Platinum

Xilisoft DVD Ripper Platinum 5 یک نرم افزار قدرتمند و کامل برای ریپ کردن فیلم های DVD به فرمت های رایج نظیر MPEG4 ، AVI ، DivX ، XviD ، RM ، FLV ، SWF ، MOV ، 3GP ، WMV ، WMA   MP3 ، AAC ، AC3 ، M4A ، WAV می باشد . در حقیقت با استفاده از این نرم افزار کافیست تا دستگاهی را که می خواهید فیلم مورد نظرتان را در آن ببینید مشخص کنید و فیلمتان را با کیفیت دی وی دی با قابلیت پخش در همان دستگاه دریافت کنید .
یکی از امکانات اساسی این نرم افزار این می باشد که با انتخاب فرمت و حجم دلخواهتان ، فیلمی را که می خواهید ریپ کنید در همان حجم مورد نظر دریافت کنید و این قابلیت برای کسانی که با مشکل محدودیت حجمی مواجه هستند بسیار کارا خواهد بود .
از دیگر قابلیت های Xilisoft DVD Ripper Platinum می توان به توانایی آن در تقسیم کردن یک فیلم به چندین قسمت اشاره نمود که می توان از آن در تبدیل فیلم های DVD به VCD با کیفیت اوریجینال استفاده کرد .
محیط این نرم افزار نیز به گونه ای است که تمامی کاربران چه حرفه ای و چه آماتور می توانند احتیاجات خود را با آن رفع نمایند .حجم : 20.55 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود