EximiousSoft-GIF-Creator

EximiousSoft GIF ابزاری قدرتمند ، واقعی و با کاربری آسان برای ساخت انیمیشن های با فرمت GIF می باشد . به وسیله این برنامه می توانید به سادگی و در کم ترین زمان تصاویر پویا با قالب انیمیشن برای طراحی کارهای تبلیغاتی و آگهی های طراحی نمایید . این نرم افزار به دلیل قابلیت های بسیاری که در خود گنجانده است روز به روز بر کاربران آن افزوده می شود و به تمامی آنها نیز کمک می کند تا به سادگی بنرهای متحرک دلخواه خود را بسازند . تنها کاری که می بایست انجام دهید ، پیروی از اصول و استفاده از امکاناتی است که در ادامه با عنوان ویژگی های این برنامه به آنها اشاره می کنیم .
بیش40 افکت مختلف : مهم نیست که شما تازه به جمع طراحان انیمیشن پیوسته اید یا خیر ، مهم این است که با استفاده از افکت های گوناگونی که نرم افزار EximiousSoft GIF برای شما در نظر گرفته است می توانید انیمیشن ها و بنر های تبلیغاتی خود را بسازید .
ابزار حرفه ای در طراحی: در اختیار داشتن یک ست کامل از ابزار ویرایشی می تواند مهم ترین دلیل برای ساخت نتیجه ای با کیفیت بالا در تصاویر ساخته شده توسط EximiousSoft GIF Creator باشد .
– ابزار انتخاب ( Selection tools ) : این نرم افزار با در اختیار داشتن بخش انتخاب جادویی به شما کمک می کند تا قسمت های مورد نظرتان را انتخاب کرده و اقدام به کپی کردن ، برش و یا حذف آن ها از انیمیشن خود نمایید . با این ویژگی می توانید یک قسمت را ویرایش کنید بدون آنکه لطمه ای به سایر بخش ها وارد شود .
– ابزار نقاشی تحت وکتور : با این قابلیت می توانید قاب ها ، متون ، نماد و … را به بنر خود بیافزایید .
– پاک کن : حذف و پاکسازی قسمت هایی که نمی خواهید توسط این قابلیت به سادگی امکان پذیر خواهد بود .
– ابزار تبدیل : چرخش و تغییر اندازه تصاویر و اشیای موجود در آن
– افکت های 3 بعدی : با استفاده از نرم افزار EximiousSoft GIF Creator می توانید افکت های بسیار زیبایی را به اشیائی که اضافه کرده اید ، بدهید . افکت هایی نظیر دادن سایه به متون و یا اشیا می تواند زیبایی آنها را چندین برابر کند .
– بهینه سازی خودکار : هنگامی که انیمیشن خود را با استفاده از EximiousSoft GIF Creator طراحی کردید ، این برنامه آن را به طور اتوماتیک بهینه کرده و حجم را تا حد زیادی بدون آنکه چیزی از کیفیت کاسته شود ، کم می کند . با این کار هم سرعت بارگذاری در صفحات اینترنتی افزایش خواهد یافت و هم میزان کم تری از حافظه کامپیوتر و یا سرور شما را اشغال خواهد کرد .
– محیط کاربر پسند : این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری بسیار زیبا و ساده ، تمامی کاربران می توانند طراحی های خود را درون آن به آسانی انجام دهند . قابلیت بازگشت در هر مرحله می تواند خیال شما را از بابت اشتباه هایی که انجام می گیرد ،‌ آسوده سازد .
این نرم افزار با پتشیانی از اکثر فرمت های رایج تصویری و انیمیشنی نظیر GIF ، AVI ، BMP ، PCX ، JPG ، TIFF ، PNG ، TGA ، PSD ، ICO ، CUR ، ANI و SWF گستره فعالیت شما را وسیع تر خواهد کرد .حجم : 3.02 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم
دانلود با لینک غیر مستقیم از Rapidshare.com


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود