TouchNap
در حالی که اکثر برنامه های مربوط به چرت زدن در یک زمان از پیش تعیین شده شما را بیدار می کنند این نرم افزار از خود شما به عنوان ورودی استفاده می کند تا زمان دقیق بیدار شدن شما را تشخیص بدهد.
با استفاده از تکنیک های ساده به راحتی شما را قبل از اینکه به خواب عمیقی فرو بروید بیدار خواهد کرد.زمانی که عضلات شل شود نشان می دهد که خواب شما عمیق و عمیق تر شده است.

TouchNap android application

گوشی را در یک دست نگه دارید و صفحه را با دو انگشت لمس کنید، به نوعی باید شبیه نواختن گیتار باشد.اگر شما آن را به درستی نگه دارید،هنگامی که خواب شما عمیق و عمیق تر می شود عضلات انگشتان شما شل خواهد شد و به نقطه ای می رسد که از صفحه نمایش خارج می شود و زنگ هشدار به صدا در می آید و این زمان همان زمان ترجیحی است که شما را از یک خواب عمیق بیدار می کند.
آیا در این نرم افزار با مشکلی مواجه شدید؟امکانات آن کم است؟نظرات خود را با ارسال ایمیل برای ما بفرستید و اگر این نرم افزار را دوست داشتید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کلمات کلیدی:خواب عمیق،اجتناب از خواب عمیق،حس هوشیاری و طراوت

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345